Jollegruppa i TSF

Velkommen til Jollegruppa!

Det er jollegruppa som har ansvar for treningstilbudet i Trondhjems Seilforening, vi tilbyr ukentlige treninger for Optimistjoller (barn 7-15 år), RS-Feva (ungdom 12-18 år), Yngling og Melges24 (18år +). Treningene ledes av ansatte trenere med lang seilererfaring på nasjonalt og internasjonalt nivå, i de ulike jolleklassene. På grunn av NTNU-studenter som i all hovedsak utgjør trenergruppen kan TSF tilby kanskje Norges beste og bredest trenerkompetanse for våre seilere.

Vårt mål er å skape seilglede og entusiasme for alle seilere på alle nivåer. Våre dyktige trenere kan gi de som ønsker det muligheter til å vokse som kappseilere, men også følge opp de som har lyst til å øke sin seilglede ved å få tips og veiledning. Vi har også jolleklasser i foreningen som ikke er store nok for organsierte trening, men som kan gi masse morro på egenhånd, disse klassene er blandt annet: Laser, F-18 og F-16 (katamaraner), Laser 3000, 49’er.

Vil du vite mer om en gruppe eller er usikker på hvilken gruppe som passer for deg, håper vi du tar kontakt med vår hovedtrener Ingrid Løvendahl Berg eller Jollesjefen.

Bilder fra Jollegruppa: