Velkommen til Jollegruppa!

Å være kaptein i eget liv er viktig, og kan trenes gjennom å være kaptein i egen båt. Seiling er en super aktivitet for barn og unge!

Jollegruppa har et bredt kurs – og treningstilbud i 2018 med bruk av optimistjoller, RS Feva og Yngling. Treningene ledes av ansatte trenere med lang seilererfaring på nasjonalt og internasjonalt nivå, og alle har trenerkurs gjennom Norges Seilforbund. Vi legger stor vekt på trygghet, vennskap og mestring. Kursavgiften inkluderer bruk av jolle, redningsvest, trener og følgebåt.

I mai arrangerer vi nybegynnerkurs 10. – 13. mai i Trondheim. Påmelding og mer informasjon finner du her. I mai starter også de faste tirsdagstreningene. Første dag er 8. mai, og så blir det trening hver tirsdag frem til 21.- juni. Treningene foregår på Skansen kl. 17.30 – 20.00. Vil du være med på tirsdagstrening, meld deg på her. I mai har vi også to lørdagstreninger på Tautra. Det er 19. mai og 26. mai. I august arrangerer vi seilcamp på Tautra fra 12. – 15. august. Påmelding til seilcamp gjør du her. Første tirsdagstrening til høsten er 21. august kl. 17.30.

Det er også mulig å leie trener til privattimer.

PS! For å delta på tirsdagstrening må barnet ha grunnleggende kunnskap om styring av båten, og ha trent på kullseiling.

Håper vi ses, og følg oss gjerne på vår Facebook-side!

Vil du vite mer? Ta kontakt med Jollesjefen.