Klubbhuset på Skansen

Klubbhuset vårt på Skansen i Trondheim er samlingspunkt for det meste som foregår i foreningen. Gjennom hele året benyttes huset til komitémøter, styremøter, temakvelder, sosiale sammenkomster, regattakvelder, jollekvelder og utleie til selskaper.

Leie selskapslokale

Klubbhuset på Skansen i Trondheim er et trivelig lokale med god beliggenhet.

Kombinasjonen av flotte lokaler og unike uteområder tilsier at alle jubileer, fester og andre arrangementer som man skal ha, selvfølgelig blir lagt til Skansen. Vi leier også ut til firma og andre organisasjoner.

Lokalet kan også leies på dagtid til for eksempel firmamøter og lignende. Leie av lokalet til møter angående TSF og dens virke er selvsagt uten kostnad, men disse bør bestilles hos huskomiteens leder for å unngå møtekollisjoner.

Lille Skansen gir 15% rabatt på hele menyen ved catering av mat og levering på klubbhuset. De kan også stille med servering og planlegging av arrangementer. Ta kontakt på post@lille-skansen.no.

Send forespørsel om å leie klubbhuset
 Trykk på knappen over for å sende en forespørsel om leie av TSF Klubbhuset Skansen
Gjeldende priser for leie av klubbhuset:

Medlem i mer enn 3
mnd:
3500,- kr
Ikke medlemmer: 6000,- kr
Firma: 7500,- kr

Alle kan leie huset året rundt, men aktivitetene til foreningen får prioritet. Det vil si at avtaler for utleie kun kan ingås etter at terminlisten for det gjeldende året er klart (typisk medio februar). For henvendelser angående neste kalenderår, vil du bli satt på en venteliste og får endelig svar når terminlisten er klar. Bruk samme knapp som over til slike henvendelser.

Om klubbhuset

I husets storstue er det god plass til 60 gjester til bords. Dekketøy. bestikk, glass, lysestaker og blomstervaser finnes på huset, mens duker, servietter, lys og serveringsfat må medbringes. Kjøkkenet er lite og kun egnet for tilberedning av enkle retter som supper og gryteretter. For større festmiddager er det vanlig å bestille mat fra cateringselskap. Kjøkkenet har grunnleggende utstyr for matlaging, en standard stekeovn med koketopp og et kjøleskap. Oppvaskmaskinen er av storkjøkken standard og tar unna skitne kopper og fat i en fei. Kaffetrakteren kan trakte opp til 15 liter i timen og det er rikelig med termokanner tilgjengelig.

Foran huset er det en stor terrasse med kafébord og -stoler. Terrassen er delvis overbygd og det kan settes opp telt som dekker hele. I taket er det montert terrassevarmere og spotter.

Huset har gode sanitærforhold i form av dusj og toalett.