Stemningsbilde av Yngling seilbåt

Doublehanded 14. mai (oppdatert igjen)

Stemningsbilde av Yngling seilbåt

Vårens Doublehanded ble en øvelse i tålmodighet. Feltet ble etter hvert startet i et optimistisk øyeblikk med antydning til vind. Noen timer senere kom faktisk vinden. Det ble avkortning litt østenfor Ladekaia, med regattakontor blant piknikbord og gamle klassikere fra Ønskekonserten. Vinnere ble Litj-Leda i Nor Rating og Xsaresa i turklassen. Fullstendige resultater nedenfor. Takk til alle deltagerne og Erik og Just for gjennomføring. Resultater

Påmelding er nå åpnet!

Seilingsbestemmelsene er lagt ut. Løpet blir kunngjort på Skippermøtet. Klubbhuset er bortleid til eksterne, så det blir ikke noe sosialt etterpå.

Det ønskes velkommen til en hyggelig søndagsseilas på fjorden med to seilere i hver båt. Det blir en distanseseilas på inntil fem timer rundt faste og / eller utlagte merker. Det er god plass på fjorden så man kan unngå båt-nær-båt-situasjoner, brøling og regel-diskusjoner. Med få i båten er det oppgaver til alle og spennende og lærerikt å måle seg med de andre båtene.

Ta med kjæresten, kollegaen, naboen eller et av barna og ha en hyggelig dag på fjorden fulgt av seilprat og en matbit på Klubbhuset!