Det nærmer seg seilsesong

Kjære medlemmer!

Det nærmer seg seilsesong, Corona eller ikke. Styret følger med på utviklingen og tar løpende grep for å sikre seilforeningens interesse.

Vi har jevnlige møter (skype selvfølgelig) og prøver å styre TSF skuta på en best mulig måte i disse vanskelige tider. Regattasesongen står for dør, vi har bestemt oss til å avvente til over påske med å ta en endelig beslutning på om vi kan seile, men det er klart at det blir utfordrende å få dette til.

Når det gjelder utleie av klubbhus på Skansen og Hytta på Tautra er all utleie og bruk midlertidig stoppet på begge plasser. Vi håper selvfølgelig å komme i gang igjen på begge plasser så snart som mulig, her følger vi myndighetens råd og forholder oss til det.

Vær oppmerksom på at bøyehavna på Tautra er steng for alle bruk, dette i samråd med kommunen på Frosta anbefalinger. Se også Frosta-Kummune Koronavirus-temaside

Når det gjelder andre havner i vårt område viser vi til de enkelte kommuners hjemmesider for mer informasjon.

For øvrig planlegges det så langt med normal aktivitet på Skansen service området nå i vår.

Vi oppdatere dere alle via disse hjemmesider og facebook når vi vet mer, inntil da ønsker vi dere en god påske.

Styret TSF.