Måned: oktober 2022

Jolletrening 2024

Info rundt nybegynnerkurs: Vårens eneste nybegynnerkurs for barn! I løpet av en helg lærer barnet grunnleggende ferdigheter innen seiling. Avgiften inkluderer lunsj, jolle, trenere og lån av redningsvest. I utgangspunktet bør barna være ni år for å delta, eller fylle ni år i 2024. Trenerne har solid erfaring og trenerkurs fra Norges Seilforbund.

Påmelding til regatta sesongen 2024

Det nærmer seg ny regatta-sesong og nettsiden er under oppdatering med informasjon om kommende arrangementer. Alt som er relevant for regatta finner dere i menyen øverst under Regatta. Terminlisten har ligget ute en stund allerede. Informasjon rundt onsdagsregatta og treningssamlingen er lagt ut med lenke til påmelding. For å gå direkte til påmelding, trykk HER…

Innkalling til Årsmøte 2023

Årsmøtedokumentasjonen er nå tilgjengelig på nettsiden! Det innkalles herved til årsmøte i Trondhjems Seilforening onsdag 01.03 kl 18:00 i Skansen Klubbhus. Vi oppfordrer om å møte i god tid, da møtet settes klokken 18:00.

Temakveld med Sebastian Bøe!

Temakveld! Her kan du drømme deg bort fra Trondhjems kalde vintervær med Sebastian, som skal fortelle om sin langtur til Middelhavet i 2020-2022🤩 Sees på klubbhuset onsdag 22. februar kl 19:00!

Første onsdagsregatta etter ferien blir 16. august!

Årets første temakveld!

Onsdag 18. januar er det til for årets første temakveld! Markus Swarowsky forteller om sin reise til Svalbard sommeren 2022.

Julegløgg og pepperkaker

Onsdag 07.12 klokken 19 ønsker TSF alle sine medlemmer velkommen til tradisjonell julegløgg på klubbhuset. Det vil da selvfølgelig bli servert gløgg og pepperkaker. Benytt denne sjansen til å slå av en prat og si god jul til alle dine seilerkolleger. Mvh.Styret i TSF

PARKERINGSBESTEMMELSER FOR SERVICEOMRÅDET PÅ SKANSEN

Vi gjør oppmerksom på at det er innført tidsbegrenset parkering for serviceområdet på Skansen. Det er ikke tillatt å parkere innenfor området i tidsrommet 1. November til 1. April.

Parkering ved klubbhuset

Parkering kun for seilforeningens administrasjon og leietakere av klubbhuset. Hei, styret har som noen kanskje har observert forandret på parkerings regler foran klubbhuset.

Seilermøte onsdag 26. oktober kl 1930

Alle regattaseilere og de som er nysgjerrige på regatta inviteres til møte på Klubbhuset.

Høstpokal med after-sail (nå med seilingsbestemmelser)

Påmelding til årets siste regatta, Høstpokal / Oktoberfest / Skinkeseilas, er nå åpnet! Dette blir en festlig og spennende dag på fjorden hvor det seiles distanseseilas på faste og utlagte merker på fjorden. Det legges opp til at båtene skal møte hverandre underveis i løpet, uavhengig av klasse. Maksimaltid blir kl. 17.00.

VINTEROPPLAG 2022:

Årets oppsett på Båtklubben Terna sitt område i Orkanger er satt til lørdag 15. oktober fra kl. 0900. Påmelding skjer ved å fylle ut Søknadsskjema for vinterlagring på Orkanger. Søknadsskjema på TSF hjemmeside HAVN – Vinteropplag på land.