Velkommen

Siste Nyheter

Innkalling til Årsmøte 2023

Det innkalles herved til årsmøte i Trondhjems Seilforening onsdag 01.03 kl 18:00 i Skansen Klubbhus. Vi oppfordrer om å møte i god tid, da møtet settes klokken 18:00.

Terminliste 2023

Regattakomiteen håper at alle har hatt en riktig hyggelig jul og ønsker alle alt godt i 2023! Nå blir dagene sakte lengre og det er bare noen få vintermåneder til før vi og båtene skal seile igjen! Terminlisten under er satt opp etter eksterne og interne diskusjoner og vi håper at alle finner noe som frister.

Årets første temakveld!

Onsdag 18. januar er det til for årets første temakveld! Markus Swarowsky forteller om sin reise til Svalbard sommeren 2022.

Julegløgg og pepperkaker

Onsdag 07.12 klokken 19 ønsker TSF alle sine medlemmer velkommen til tradisjonell julegløgg på klubbhuset. Det vil da selvfølgelig bli servert gløgg og pepperkaker. Benytt denne sjansen til å slå av en prat og si god jul til alle dine seilerkolleger. Mvh.Styret i TSF

PARKERINGSBESTEMMELSER FOR SERVICEOMRÅDET PÅ SKANSEN

Vi gjør oppmerksom på at det er innført tidsbegrenset parkering for serviceområdet på Skansen. Det er ikke tillatt å parkere innenfor området i tidsrommet 1. November til 1. April.

Parkering ved klubbhuset

Parkering kun for seilforeningens administrasjon og leietakere av klubbhuset. Hei, styret har som noen kanskje har observert forandret på parkerings regler foran klubbhuset.

Seilermøte onsdag 26. oktober kl 1930

Alle regattaseilere og de som er nysgjerrige på regatta inviteres til møte på Klubbhuset.

Høstpokal med after-sail (nå med seilingsbestemmelser)

Påmelding til årets siste regatta, Høstpokal / Oktoberfest / Skinkeseilas, er nå åpnet! Dette blir en festlig og spennende dag på fjorden hvor det seiles distanseseilas på faste og utlagte merker på fjorden. Det legges opp til at båtene skal møte hverandre underveis i løpet, uavhengig av klasse. Maksimaltid blir kl. 17.00.

VINTEROPPLAG 2022:

Årets oppsett på Båtklubben Terna sitt område i Orkanger er satt til lørdag 15. oktober fra kl. 0900. Påmelding skjer ved å fylle ut Søknadsskjema for vinterlagring på Orkanger. Søknadsskjema på TSF hjemmeside HAVN – Vinteropplag på land.

KLUBBMESTERSKAP 2022

Klubbmesterskap 2022 arrangeres søndag 18.september.

Doublehanded Høst, 3. september 2022

Lørdag 3. september arrangerer Trondhjems seilforening Doublehanded seilas for båter med NorRating målebrev.

Regattainfo – OBS med endring av terminlisten

Onsdagsseilasene er i gang igjen og fortsetter alle onsdager ut september.

februar 2023
M T O T F L S
 12345
6789101112