Velkommen

Siste Nyheter

Jollegruppa kjøper seilbåt

Jollegruppa har startet innsamlingen «Jollegruppa kjøper seilbåt» på Spleis. Målet er å kunne delta på onsdagsregatta, Regatta Tordenskjold og andre kjølbåt regattaer i Trondheim og omegn. Dette er et tiltak for å øke aktivitet og engasjement blant de større barna i jollegruppa.

Dugnad klubbhus

Som mange har fått med seg begynner klubbhuset å ta form! Vi trenger mye dugnadshjelp de neste månedene for at klubbhuset skal være klart i løpet av våren. Kubbing/utlekting og kledning inne og ute er blant arbeidene som skal gjøres på dugnad. Les mer og meld deg på!

Terminliste 2024

Terminliste 2024 Årets terminliste er lagt ut på Terminliste 2024 Sesongen starter onsdag 24. april med vårens første onsdagsregatta. Legg ellers merke til at Glohanen er flyttet til lørdag 14. september!

Infomøte for regattaseilere 12. april!

Regattakomiteen ønsker velkommen til infomøte om regatta onsdag 12. april kl 1930. Målgruppen er alle som planlegger å seile regatta i 2023 – eller som tenker på det!

NTNUI Invitationals 2023

NTNUI seiling inviterer til regatta i klassene yngling, Melges 24 og J/80.

Regatta Tordenskjold 17.6.2023

Lørdag 17. juni 2023 inviterer Trondhjems Seilforening til en morsom og spennende tuseilas der over 50 båter samles til start. Regattaen er spesielt tilrettelagt for nybegynnere og turseilere, men også erfarne regattaseilere er velkomne.

Innkalling til Årsmøte 2023

Årsmøtedokumentasjonen er nå tilgjengelig på nettsiden! Det innkalles herved til årsmøte i Trondhjems Seilforening onsdag 01.03 kl 18:00 i Skansen Klubbhus. Vi oppfordrer om å møte i god tid, da møtet settes klokken 18:00.

Temakveld med Sebastian Bøe!

Temakveld! Her kan du drømme deg bort fra Trondhjems kalde vintervær med Sebastian, som skal fortelle om sin langtur til Middelhavet i 2020-2022🤩 Sees på klubbhuset onsdag 22. februar kl 19:00!

Første onsdagsregatta etter ferien blir 16. august!

Årets første temakveld!

Onsdag 18. januar er det til for årets første temakveld! Markus Swarowsky forteller om sin reise til Svalbard sommeren 2022.

Julegløgg og pepperkaker

Onsdag 07.12 klokken 19 ønsker TSF alle sine medlemmer velkommen til tradisjonell julegløgg på klubbhuset. Det vil da selvfølgelig bli servert gløgg og pepperkaker. Benytt denne sjansen til å slå av en prat og si god jul til alle dine seilerkolleger. Mvh.Styret i TSF

PARKERINGSBESTEMMELSER FOR SERVICEOMRÅDET PÅ SKANSEN

Vi gjør oppmerksom på at det er innført tidsbegrenset parkering for serviceområdet på Skansen. Det er ikke tillatt å parkere innenfor området i tidsrommet 1. November til 1. April.

Parkering ved klubbhuset

Parkering kun for seilforeningens administrasjon og leietakere av klubbhuset. Hei, styret har som noen kanskje har observert forandret på parkerings regler foran klubbhuset.

Seilermøte onsdag 26. oktober kl 1930

Alle regattaseilere og de som er nysgjerrige på regatta inviteres til møte på Klubbhuset.

Høstpokal med after-sail (nå med seilingsbestemmelser)

Påmelding til årets siste regatta, Høstpokal / Oktoberfest / Skinkeseilas, er nå åpnet! Dette blir en festlig og spennende dag på fjorden hvor det seiles distanseseilas på faste og utlagte merker på fjorden. Det legges opp til at båtene skal møte hverandre underveis i løpet, uavhengig av klasse. Maksimaltid blir kl. 17.00.

februar 2024
M T O T F L S
 1234
567891011