Klubbhuset

Klubbhuset på Skansen

Klubbhuset vårt på Skansen i Trondheim er samlingspunkt for det meste som foregår i foreningen. Gjennom hele året benyttes huset til komitémøter, styremøter, temakvelder, sosiale sammenkomster, regattakvelder, jollekvelder og utleie til selskaper.

Huset kan leies året rundt, men aktivitetene til foreningen har prioritet. Det vil si at avtaler for utleie kun kan inngås etter at terminlisten for det gjeldende året er klart (typisk medio februar). Derfor behandles kun henvendelser for inneværende kalenderår.

Leie selskapslokale

Klubbhuset på Skansen i Trondheim er et trivelig lokale med god beliggenhet.

Kombinasjonen av flotte lokaler og unike uteområder tilsier at alle jubileer, fester og andre arrangementer som man skal ha, selvfølgelig blir lagt til Skansen. Vi leier også ut til firma og andre organisasjoner. Leietaker må være minimum 18 år.

Lokalet kan også leies på dagtid til for eksempel firmamøter og lignende. Leie av lokalet til møter angående TSF og dens virke er selvsagt uten kostnad, men disse bør bestilles hos huskomiteens leder for å unngå møtekollisjoner.

Lille Skansen gir 15% rabatt på hele menyen ved catering av mat og levering på klubbhuset. Ta kontakt på epost.

Om klubbhuset

I husets storstue er det god plass til 60 gjester til bords. Dekketøy. bestikk, glass, lysestaker og blomstervaser finnes på huset, mens duker, servietter, lys og serveringsfat må medbringes. Kjøkkenet er lite og kun egnet for tilberedning av enkle retter som supper og gryteretter.

For større festmiddager er det vanlig å bestille mat fra cateringselskap. Kjøkkenet har grunnleggende utstyr for matlaging, en standard stekeovn med koketopp og et kjøleskap.

Oppvaskmaskinen er av storkjøkken-standard og tar unna skitne kopper og fat i en fei. Kaffetrakteren kan trakte opp til 15 liter i timen og det er rikelig med termokanner tilgjengelig. Foran huset er det en stor terrasse med kafébord og -stoler. Terrassen er delvis overbygd.

Klubbhus festlig