Om TSF

Midtnorges største seilforening

Trondhjems Seilforening ble stiftet i 1895. Det har vært full aktivitet i foreningen siden, utenom i årene 1940-45. Foreningen har i dag i rundt 700 medlemmer som seiler ca. 160 båter. Trondhjems Seilforening er tilsluttet Norges Seilforbund og er Midtnorges største.

Trondhjems Seilforening ble stiftet i 1895

Klubbhuset

Vårt klubbhus ligger på Skansen, med en flott marina utenfor. Vi har også en havn i Ravnkloa.

Regatta

Seilsesongen i Trøndelag strekker seg fra slutten av april til og med begynnelsen av oktober. Det arrangeres jolleseiling og regattaer for kjølbåter. I tillegg er det også en rekke regattaer i helgene. Følg med i terminlistene for nærmere informasjon. Det har vært økende regatta- og jolleaktivitet de siste årene. Foreningen har flere aktive Ynglingseilere, bla og har i dag en av Norges største flåter med denne entypebåten.

Cuba

På Tautra, utenfor Frosta, ligger keiserriket Cuba, hytta vår. Cuba er kronjuvelen i Trondhjems Seilforeing, les gjerne mer på egne sider. Trondhjems Seilforening har stor aktivitet gjennom seilsesong og på vinterstid og onsdagene i løpet av høsten og vinteren avholdes foreningsmøter med aktuelle temaer.