Seilsportsligaen til Trondheim

Seilsportsligaen kommer til Trondheim 6.-8. september!

Vi venter rundt 120 besøkende seilere og funksjonærer i tillegg til 10 J70.

For å få et kompakt arrangement i skikkelig seilsportsligastil setter vi opp en «race village» ved volleyballbanen på andre siden av svingbrua. Her vil det settes opp telt og det vil være skjermer som viser tracking, samt speaker og kiosk. På lørdagen er det Passion for Ocean-festival på Skansen og traseen til Trondheim maraton går rett forbi så vi venter masse folk.

I denne forbindelse trenger vi hjelp fra frivillige! Det er allerede mange som har meldt interesse, noe som blir satt stor pris på! Vi ber om at alle som ønsker å bidra skriver seg inn i dokumentet som er lenket til her.

Dersom man ønsker å bidra med annet enn det som er listet opp kan man kontakte undertegnede, vi setter pris på bidrag, enten om det er spons eller andre saker!

Vi har behov for følgebåter! Hvis du har en du kan låne bort, ta kontakt!

Torsdag 5. september arrangeres E24 Clean Seas Challenge. Dette er en seilcup for næringslivet. Er dette noe for bedriften du jobber i? Kanskje kan man utfordre konkurrenter eller samarbeidspartnere til en morsom regatta? For hvert lag vi får med får TSF en del av påmeldingsavgiften! Mer info her.

På vegne av SSL-komiteen

Knut Osen (e-post)