Sommeren er over…

Sommerferien og det late liv er over, og regattasesongen er like rundt hjørnet. Som vanlig har Regattakomiteen planlagt mange spennende regattaer på høsten. Her kommer litt info om kommende arrangement. Det vises forøvrig til terminlisten

Onsdagsserien høst – starter 15. august – påmelding her
I vår var det Shadowfax i “store” NorRating, Njord V i “lille” NorRating, Lunacy i Melges 24, Miles Ahead i J80 og Bølla i Yngling-klassen som stakk av med seieren i hver sin klasse.  Fullstendige resultater fra vårserien finner du her. På høsten starter vi på blanke ark og kanskje får vi nye utfordrere til klasseseierene?

TSF Doublehanded høst 18. august – påmelding her
Doublehanded er kanskje den morsomste regattaen å seile, fordi de to som er ombord  hele tiden er involvert i alt som skjer. Vi satser på legge et passende (ikke for langt løp) mellom faste merker på fjorden. Makstid er kl. 16.00 så du rekker hjem til lørdagsmiddagen.

Glohaneseilasen – 25. august
Dette trenger vel ikke nærmere introduksjon – se egen invitasjon og påmelding

Kretsmesterskapet – 8. og 9. september
Det er også i år TSF som arranger kretsmesterskapet for Trøndelag Seilkrets. Dette vil foregå på Grilstad. På lørdag vil det være en distanseseilas som også vil være tellende i Midt-norsk Seilcup. Søndag vil det være baneseilaser utenfor Grilstad Marina. Mer info om påmelding kommer.