Treningssamling 2023

Ansvarlig: ingunn.fjeldaas@gmail.com & regatta@trondhjems-seilforening.no

Båtklasser: Kjølbåter

Påmelding: deltaker.no

Trondhjems Seilforening ønsker alle regattainteresserte seilere i Trondheimsfjorden velkommen til treningssamling på Skansen i Trondheim lørdag 22. april og søndag 23. april. Denne helga er en unik mulighet til å banke rust av glemt kunnskap om seiltrim og båthåndtering. Det blir intensiv trening med mange starter på korte baner. Følgebåter med erfarne trenere vil komme med råd og vink til de som ønsker det. Lørdag ettermiddag blir det sosialt på TSFs klubbhus og evaluering av dagens treningsøkt.

Treningssamlingen er åpen for alle som er medlem av en seilforening og som har seilbåt, eller er mannskap på seilbåt.

Tidsskjema

Lørdag

• 10:00 – 10:30: Briefing på klubbhuset
  • 10:00 – 16:00: Trening på fjorden
  • 18:00 – 20:00: De-brief og sosialt på klubbhuset

Søndag

• 10:00 – 10:30: Briefing på klubbhuset
  • 10:00 – 16:00: Trening på fjorden

BANE

Seilingen vil foregå rundt flyttbare merker i området mellom Brattøra og Munkholmen.