Treningssamling på Tautra 20.-22. april

Vi gjentar fjorårets suksess å legger igjen treningssamlingen til Cuba helgen 20. til 22. april. Dette bør dere ikke gå glipp av, det er her du plukker opp triksene som setter deg den ene båtlengden foran konkurrentene.

Vi har hentet inn Eivind Bøymo-Malm som trener, han kommer til å sørge for et profesjonelt opplegg på vannet og vil ha hovedfokus på boathandling og samspillet om bord.

For de som ikke kjenner Eivind er han en seiler med mye erfaring, gjerne fra et et stykke “bak i bussen” med godt overblikk over det som skjer og skal skje om bord. Frem til nylig har han vært en fast del i satsningen til laget Magic (en King40), et av de sprekere teamene på østlandet, men nå står andre prosjekter for tur deriblant på en FARR 30.

Tentativt program for helgen er:

Fredag

17.30 – Skippermøte Skansen, fokus for økten over til Tautra

18.30 – Fellesstart til Cuba

ca. 21.00 – Kveldsmat og briefing på Cuba

Lørdag

10.00 – Morgenbriefing

11.00 – program på vannet

19.00 – DeBrief

20.00 – Middag på Cuba

Søndag

10.00 – Morgenbriefing

11.00 – Program på vannet

14.00 – Fellesstart tilbake til Skansen

Kom gjerne med spesifikke innspill og ting dere ønsker å trene på!

Maten fredag og lørdag kveld vil bli levert fra Frati og prisnivået vil være omtrent tilsvarende i fjor. De som ønsker å booke overnatting på Cuba kan gjøre dette på regatta@trondhjems-seilforening.no så lenge det er ledige plasser igjen, førstemann til mølla gjelder!
Oversikt over påmeldte deltagere.