Velkommen til Jollegruppa!

Å være kaptein i eget liv er viktig, og kan trenes gjennom å være kaptein i egen båt.

Seiling er en super aktivitet for barn og unge!

Jollegruppa har et bredt kurs – og treningstilbud i 2018 med bruk av optimistjoller, RS Feva og Yngling. Treningene ledes av ansatte trenere med lang seilererfaring på nasjonalt og internasjonalt nivå, og de aller fleste har trenerkurs gjennom Norges Seilforbund. Vi legger stor vekt på trygghet, vennskap og mestring. Kursavgiften inkluderer bruk av jolle, redningsvest, trener og følgebåt.

Meld deg på nybegynnerkurs for ungdom

Meld deg på torsdagstrening

Meld deg på kurs i brettseiling

Nybegynnerkurs 2018 i Trondheim. Påmelding og mer informasjon finner du her.

I mai starter også de faste tirsdagstreningene. Første dag er 8. mai, og så blir det trening hver tirsdag frem til 21.- juni. Treningene foregår på Skansen kl. 17.30 – 20.00. Vil du være med på tirsdagstrening, meld deg på her.

I mai har vi også lørdagstrening på Tautra. Det er 26. mai. På grunn av full gruppe for tirsdagstrening har vi utvidet med mulighet for å trene på tre torsdager i vår og sommer. Påmelding gjør du her.

I august arrangerer vi seilcamp på Tautra fra 12. – 15. august. Påmelding til seilcamp gjør du her.

Første tirsdags-trening til høsten er 21. august kl. 17.30. Til høsten planlegger vi nybegynnerkurs i seiling for ungdommer. Det blir også kurs i brettseiling for ungdommer og voksen som har egne brett. Påmelding gjør du her.

Det er også mulig å leie trener til privattimer.

PS! For å delta på tirsdagstrening må barnet ha grunnleggende kunnskap om styring av båten, og ha trent på kullseiling.

Håper vi ses, og følg oss gjerne på vår Facebook-side!

Vil du vite mer? Ta kontakt med Jollesjefen.