Skansen to treer
Midtnorges største seilforening

Trondhjems Seilforening ble stiftet i 1895. Det har vært full aktivitet i foreningen siden, utenom i årene 1940-45. Foreningen har i dag i rundt 600 medlemmer som seiler ca. 160 båter. Trondhjems Seilforening er tilsluttet Norges Seilforbund og er Midtnorges største.

Klubbhuset

Vårt klubbhus ligger på Skansen, med en flott marina utenfor. Vi har også en havn i Ravnkloa.

REGATTA

Seilsesongen i Trøndelag strekker seg fra slutten av april til og med begynnelsen av oktober. Det arrangeres jolleseiling og regattaer for kjølbåter. I tillegg er det også en rekke regattaer i helgene. Følg med i terminlistene for nærmere informasjon. Det har vært økende regatta- og jolleaktivitet de siste årene. Foreningen har flere aktive Ynglingseilere, bla og har i dag en av Norges største flåter med denne entypebåten.

Jolle

Jolle har sin egen, aktive facebookgruppe. Flere aktivitetsdetaljer finner du der.

Yngling

Ta en titt på Yngling Groups dedikerte nettsted! Dette er en stor del av Trondhjems seilforening og NTNU-studenter spiller en stor rolle i seilingsaktiviteten.

Cuba

På Tautra, utenfor Frosta, ligger keiserriket Cuba, hytta vår. Cuba er kronjuvelen i Trondhjems Seilforeing, les gjerne mer på egne sider. Trondhjems Seilforening har stor aktivitet gjennom seilsesong og på vinterstid og onsdagene i løpet av høsten og vinteren avholdes foreningsmøter med aktuelle temaer.

Siste Innlegg OM TSF
  • Aksjonær i TSF Havn AS
    Styret kaller med dette inn til generalforsamling i Trondhjems Seilforening Havn AS i TSF klubbhus torsdag 09. juni 2022 klokken 18.00.
  • Referat årsmøte 2022
    Referat årsmøte for 126. driftsår
  • Innkalling til årsmøte
    Det innkalles til årsmøte i Trondhjems Seilforening onsdag 02.03.2022 kl. 18:00-20:00