Regatta

Regatta båt på Trondheimfjord

Trondhjems Seilforening har lange tradisjoner for regattaseiling. Regattakomiteén har ansvaret for å arrangere disse. For årets terminliste se under “Arrangement 2022”

Vi bruker Deltager.no som påmeldingssystem (her inngår også betaling). Resultater blir publisert her på hjemmesiden.

Spørsmål og andre henvendelser om regattaseiling i TSF kan rettes til regattakomiteen på epost.

Regattakomiteen består av:
  • Andreas Jahn
  • Dirk Nolte
  • Elizabeth Passano (leder)
  • Erik Christensen
  • Eva Buland
  • Inge Hassel
  • Ingunn Fjeldaas
  • Magne Mæhre

Siste Regatta Innlegg
  • Terminliste 2023
    Regattakomiteen håper at alle har hatt en riktig hyggelig jul og ønsker alle alt godt i 2023! Nå blir dagene sakte lengre og det er bare noen få vintermåneder til før vi og båtene skal seile igjen! Terminlisten under er satt opp etter eksterne og interne diskusjoner og vi håper at alle finner noe som frister.
  • Seilermøte onsdag 26. oktober kl 1930
    Alle regattaseilere og de som er nysgjerrige på regatta inviteres til møte på Klubbhuset.
  • Høstpokal med after-sail (nå med seilingsbestemmelser)
    Påmelding til årets siste regatta, Høstpokal / Oktoberfest / Skinkeseilas, er nå åpnet! Dette blir en festlig og spennende dag på fjorden hvor det seiles distanseseilas på faste og utlagte merker på fjorden. Det legges opp til at båtene skal møte hverandre underveis i løpet, uavhengig av klasse. Maksimaltid blir kl. 17.00.
  • KLUBBMESTERSKAP 2022
    Klubbmesterskap 2022 arrangeres søndag 18.september.
  • Doublehanded Høst, 3. september 2022
    Lørdag 3. september arrangerer Trondhjems seilforening Doublehanded seilas for båter med NorRating målebrev.
  • Regattainfo – OBS med endring av terminlisten
    Onsdagsseilasene er i gang igjen og fortsetter alle onsdager ut september.