Regatta

Regatta båt på Trondheimfjord

Trondhjems Seilforening har lange tradisjoner for regattaseiling. Regattakomiteén har ansvaret for å arrangere disse. For årets terminliste se under “Arrangement 2022”

Vi bruker Deltager.no som påmeldingssystem (her inngår også betaling). Resultater blir publisert her på hjemmesiden.

Spørsmål og andre henvendelser om regattaseiling i TSF kan rettes til regattakomiteen på epost.

Regattakomiteen består av:
  • Andreas Jahn
  • Dirk Nolte
  • Elizabeth Passano (leder)
  • Erik Christensen
  • Eva Buland
  • Inge Hassel
  • Ingunn Fjeldaas
  • Magne Mæhre

Siste Regatta Innlegg
  • Høstpokal med after-sail
    Påmelding til årets siste regatta, Høstpokal / Oktoberfest / Skinkeseilas, er nå åpnet! Dette blir en festlig og spennende dag på fjorden hvor det seiles distanseseilas på faste og utlagte merker på fjorden. Det legges opp til at båtene skal møte hverandre underveis i løpet, uavhengig av klasse. Maksimaltid blir kl. 17.00.
  • KLUBBMESTERSKAP 2022
    Klubbmesterskap 2022 arrangeres søndag 18.september.
  • Doublehanded Høst, 3. september 2022
    Lørdag 3. september arrangerer Trondhjems seilforening Doublehanded seilas for båter med NorRating målebrev.
  • Regattainfo – OBS med endring av terminlisten
    Onsdagsseilasene er i gang igjen og fortsetter alle onsdager ut september.
  • Onsdagsregatta
    Onsdagsserien for høsten 2022 starter 17. august og fortsetter alle onsdager ut september. Påmelding på Deltager. Velkommen!
  • SommerXpressen 2022
    SommerXpressen 2022 startet i vindstille ved Munkholmen fredag 17. juni kl 18. Miles Ahead vant starten og gled elegant av gårde, mens resten av flåten drev intens jakt etter vind. Siste båt krysset startlinjen over en halvtime etter start.