Regatta

Trondhjems Seilforening har lange tradisjoner for regattaseiling. Regattakomiteén har ansvaret for å arrangere disse. For årets terminliste se Terminliste 2024.

Vi bruker letsreg.no som påmeldingssystem (her inngår også betaling). Resultater blir publisert her på hjemmesiden.

Spørsmål og andre henvendelser om regattaseiling i TSF kan rettes til regattakomiteen på epost.

Regattakomiteen består av:
  • Ingunn Fjeldaas (leder)
  • Achim Gerstenberg
  • Andreas Jahn
  • Dirk Nolte
  • Erik Christensen
  • Inge Hassel
  • Atle Hannisdal
  • Magne Mæhre
  • Simen Sandseter
  • Vegard Kristensen
  • Aslak Iveland

Siste Regatta Innlegg
  • Påmelding til regatta
    TSF har flere fine regattaer i mai og juni og påmelding er nå åpen. Hvert arrangement har sin nettside hvor du finner info og påmelding. Har du spørsmål? Ta kontakt på regatta@trondhjems-seilforening.no . Regatta Tordenskiold, 8. juni 2024 Lavterskel regatta fra Skansen til Grillstad og tilbake igjen. Det spiller ingen rolle om du er nybegynner… Read more: Påmelding til regatta
  • Jolletrening 2024
    Info rundt nybegynnerkurs: Vårens eneste nybegynnerkurs for barn! I løpet av en helg lærer barnet grunnleggende ferdigheter innen seiling. Avgiften inkluderer lunsj, jolle, trenere og lån av redningsvest. I utgangspunktet bør barna være ni år for å delta, eller fylle ni år i 2024. Trenerne har solid erfaring og trenerkurs fra Norges Seilforbund.
  • Påmelding til regatta sesongen 2024
    Det nærmer seg ny regatta-sesong og nettsiden er under oppdatering med informasjon om kommende arrangementer. Alt som er relevant for regatta finner dere i menyen øverst under Regatta. Terminlisten har ligget ute en stund allerede. Informasjon rundt onsdagsregatta og treningssamlingen er lagt ut med lenke til påmelding. For å gå direkte til påmelding, trykk HER… Read more: Påmelding til regatta sesongen 2024
  • Terminliste 2024
    Terminliste 2024 Årets terminliste er lagt ut på Terminliste 2024 Sesongen starter onsdag 24. april med vårens første onsdagsregatta. Legg ellers merke til at Glohanen er flyttet til lørdag 14. september!
  • NY FRIST ONSDAG kl 10! Meld deg på premiefesten!
    Lille Skansen må vite antallet i morgen for å bestille maten. Jeg har forlenget fristen på Deltager til kl 10 onsdag 25. oktober. Påmeldingsfristen er tirsdag 24. oktober kl 15 siden Lille Skansen må vite antallet 10 dager før. TSF regattakomiteen inviterer til premiefest på Lille Skansen fredag 3. november kl 1900! Meld deg på… Read more: NY FRIST ONSDAG kl 10! Meld deg på premiefesten!
  • Premiefesten: Ny dato
    Premiefesten: Ny dato På grunn av ombyggingen av klubbhuset er premiefesten flyttet til fredag 3. november kl 19 på Lille Skansen. Påmelding kommer snart.