Måned: desember 2022

VÅRTUREN 2024

SEILERE I TSF, – VI MINNER OM VÅRTUREN 2024! Vi søker ut mot kysten for å kjenne på frisk sjøluft, og for å hilse våren velkommen. Kursen settes for Sivertsvik ved Hysnes, hvor vi samles onsdag kveld. Havna er trivelig og trygg med gjestebrygger, flotte sanitæranlegg og en utegrill med alle rettigheter.

Jolletrening 2024

Info rundt nybegynnerkurs: Vårens eneste nybegynnerkurs for barn! I løpet av en helg lærer barnet grunnleggende ferdigheter innen seiling. Avgiften inkluderer lunsj, jolle, trenere og lån av redningsvest. I utgangspunktet bør barna være ni år for å delta, eller fylle ni år i 2024. Trenerne har solid erfaring og trenerkurs fra Norges Seilforbund.

Påmelding til regatta sesongen 2024

Det nærmer seg ny regatta-sesong og nettsiden er under oppdatering med informasjon om kommende arrangementer. Alt som er relevant for regatta finner dere i menyen øverst under Regatta. Terminlisten har ligget ute en stund allerede. Informasjon rundt onsdagsregatta og treningssamlingen er lagt ut med lenke til påmelding. For å gå direkte til påmelding, trykk HER…

Aksjonær i TSF Havn AS

Styret kaller med dette inn til generalforsamling i Trondhjems Seilforening Havn AS i TSF klubbhus torsdag 09. juni 2022 klokken 18.00.

Vårturen 2022

Onsdag 25. mai starter årets tradisjonelle «Vårtur», – en trygg seilas med familie og venner!

Treningssamling Trondheim

Trondhjems Seilforening ønsker alle regattainteresserte seilere i Trondheimsfjorden velkommen til treningssamling i Trondheim 30. april til 1. mai.

RS Feva og Optimist Trening

Bli med på en morsom treningsdag i uka!

Nordenfjeldske Seileruke

Det er med glede vi kan melde at Nordenfjeldske seileruke vil bli arrangert av TSF i Trondheim fra 10-13. august 2022 (10. august er ankomstdag, 11.-13. august er regattadager). Vi har nå 19 båter påmeldt, og det betyr at det er nok interesse til at vi vil gjennomføre.

Temakveld om regatta 6.april!

Klubbhuset åpner sine dører kl 19 på onsdag 6. april for Temakveld om regatta!

Referat årsmøte 2022

Referat årsmøte for 126. driftsår

Invitasjon og påmelding til NFSU

TSF har glede av å invitere til 63. Nordenfjeldske Seileruke. Tronheim, 10. – 13. august 2022

Innkalling til årsmøte

Det innkalles til årsmøte i Trondhjems Seilforening onsdag 02.03.2022 kl. 18:00-20:00

PREMIEFEST

TSF INVITERER TIL PREMIEFEST PÅ KLUBBUSET DEN 12. NOVEMBER 2021 KL 1900!